Cafe u Dvorištu

Cafe u Dvorištu

Cafe u Dvorištu

Cafe u Dvorištu

ili na sceni glazbenika poznatije kao TMS Music Shop. Ovdje u dvorištu do još prije par dana okupljala se ekipa koja je ćakulala o glazbi, opremi i glazbenoj sceni. Ista ekipa dolazi i dalje, samo što sada ima jedan razlog više, a to je odlična kava. U sklopu tog prostora otvoren je novi kafić koji se jednostavno zove Cafe u Dvorištu. Mjesto je sve samo ne jednostavno.

Već se unaprijed u redovima kavoljubaca govorilo da će to biti zanimljivo novootvorenje, i to ne isključivo zbog fuzioniranja svijeta glazbe i kave, nego i zbog ulaganja u potrebnu opremu i uvoz etiopijske kave. Tako da smo očekivali samo najbolje.

Naravno da smo se morali uvjeriti u cijelu priču. I tako sam otišao s velikim očekivanjem u Cafe u Dvorištu. Još nisam bio ni blizu cafeu, a već sam čuo meni poznat glas i tren kasnije vidio gosp. Cetinskog okruženog svojom ekipom u veselom prepričavanju anegdota. S kratkim pozdravom ekipi ušao sam u lokal. Za oči mi je odmah zapeo prekrasan drveni šank. Iznad njega ogromna školska ploča na kojoj će se objavljivati novosti, ponude i aktivnosti. Jer ovdje je predviđena živa glazba, književne večeri i umjetničke izložbe. Na šanku u cijeloj svojoj lijepoti stoji La Marzocco aparat na kojem ovdje radi baristica Ines koja je znanje prikupila kod Nika Orosi u Eliscaffeu.

Nigdje nisam vidio logo neke tvrtke kave, što ustvari nisam ni očekivao, jer se pričalo da vlasnici uvoze kavu za svoj lokal. I zbilja, na regalu su stajala pakovanja od 250 grama etiopijske arabike „Harrar“, pržene u tvrtci „Samay“ u Slovačkoj. Misleći samo na sebe, naravno da me zanimalo mogu li kupiti tu kavu.

Dok sam se divio tom mjestu i jednim okom promatrao novi prostor, a s drugim škicao u prostor glazbene opreme (zbilja je impresivno vidjeti stotine, barem sa tako činilo, gitara koje vise na zidu) već mi je stigao espresso serviran u tankom shotglasu. Dočekao sam rock festival voćnih aroma i osjetio više klasičnu simfoniju. Okus je bio više poznat ili recimo da su nepci nekako bili upoznati s tim karamelnim, zemljastim, ali i nekako slatkim aromama. Da se točnije izrazim, nisam nikako bio razočaran, nego više iznenađen jer to nije bilo onako voćno kao kod etiopijske yirgacheffe. Espresso je bio odličan.

Cappuccino je bio još bolji. Ova Harrar toliko dobro harmonizira s mlijekom da je to neviđeno! Svakako za preporučiti i zato neću više puno filozofirati – jednostavno morate sami probati. Srce koje mi je Ines nacrtala spada zasigurno u najbolji hrvatski latte art.

Na vrećici espressa piše sljedeće: Harrar Espresso Tankara from Samay Coffee origin Ethiopia. i datum prženja. Sve o toj kavi i pržionici možete pročitati ovdje. Samay

Ovo mjesto ima veliki potencijal. Tko živi ili radi u centru i kome je već dosta špice na Cvijetnom, ovdje se može povući i uživati u prijateljskoj atmosferi. Vlasnici su mladi bračni par, Matija i Hannah, koji širi svoju pozitivnu energiju i imaju još mnogo dobrih ideja koje tek čekaju svoju realizaciju, tako da možemo očekivati još puno toga. Cijelu njihovu priču, kako su dobili ideju za svoj coffee business u Bostonu ili kako su povezani s farmer unionom is Etiopije, zasigurno će vam ispričati ako ih upitate.

Cafe u Dvorištu se nalazi u Ulic Jurja Žerjevića 7/2, 10000 Zagreb

Cafe u Dvorištu na Facebook-u.

Usluga Ocjena