Tri šalice na dan…
Autor: redakcija
kava je zdrava! Talijanski su znanstvenici analizom devet dosadašnjih istraživanja ustanovili kako unos kave rezultira 36 % manjim rizikom od karcinoma usne šupljine i ždrijela, objavio je časopis Annals of Oncology. Istraživači su zaključili da se takav povoljan zdravstveni učinak ostvaruje... Saznajte više...




